CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Sunday, July 8, 2012

oke fine saya sedih

Assalamualaikum...:)

Ya Allah ampuni segala dosa-dosaku...jauhi aku dari sebarang perkara yang di larang. 
 
Ya Allah hati saya  sangat sedih. rasa macam satu penantian yang sia-sia. tak dihargai. 

andai awak tahu perasaan saya. hmmm. tapi mugkin saya terlalu bergantung dan pentingkan diri sendiri. tak fikir apa awak rasa. apa pun andai awak tahu tolong jangan begini saya sangat sakit. tapi saya masih bersyukur Allah sentiasa disisi kita. jika kita tak meninggalkan Allah, Allah juga sentiasa bersama kita.

Tapi sekarang hati wanita saya rasa makin sakit. demam rasa makin melarat. Terima Kasih Ya Allah kerana memberi saya ujian supaya saya lebih kuat. supaya saya lebih mendekati dan supaya saya dapat apa sebenarnya saya cari. Alhamdulillah.
 
walau apa pun terjadi saya sentiasa sayang awak. 
 
P/S : terima kasih blog. awak saja saya ada untuk bercerita. Alhamdulillah. doakan saya cepat sembuh. saya nak cuba tidur dulu :) 
 
pinjam gambar ini. teringin tengok awak pujuk saya buat muka sekiut ini. :(
 
 


0 comments:

Post a Comment