CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Wednesday, January 30, 2013

Ajari aku


Ajari aku tuk bisa
Menjadi yang engkau cinta
Agar ku bisa memiliki rasa
Yang luar biasa untukku dan untukmu

Ku harap engkau mengerti
Akan semua yang ku pinta
Karna kau cahaya
 hidupku malamku
Tuk terangi jalan ku yang berliku
Hanya engkau yang bisa
Hanya engkau yang tahu
Hanya engkau yang mengerti
Semua inginku

Mungkinkah semua akan terjadi pada diriku
Hanya engkau yang bisa mencintaiku

Hanya engkau yang bisa
Hanya engkau yang tahu
Hanya engkau yang mengerti
Semua inginku

Hanya engkau yang tahu
Hanya engkau yang mengerti
Semua inginku

Ajari aku tuk bisa mencintaimu
-AJARI AKU by Anuar Zain 

Assalamualaikum :)
Dengar lagu ni buat aku rasa sesuatu tentang CINTA. lagu ini bagi perasaan yang dapat aku gambarkan untuk dia.  sedih bila tersangat sayang atau cinta pada seseorang dan pada masa yang sama takut diri ini tak cukup untuk cinta dia. setiap lirik di setiap bait lagu ini menyatakan perasan yang memaknakan seseorang itu dalam hidup aku :)
cinta. satu perasaan yang terbuka kan. boleh datang bila-bila masa. aku juga seperti yang lain bila sayang berusaha ajari diri aku untuk setia tak berpenhujung untuknya, sayang yang tiada akhir, kasih yang tulus ikhlas dan jadikan diri yang terbaik dan selayaknya untu dia. 
pengorbanan dalam cinta. bukan untuk dia sahaja dan bukan untuk kita sahaja tapi untuk cinta aku dan dia. :) Dalam cinta tak  ada pengorbanan yang melemahkan tapi pengorbanan yang menguji satu ikatan yang terbina. 
yang aku ingin cinta MilikNya kepada dia :),
semoga cinta ini setia tak berpenghujung dihati,
dan awak sangat bermakna,
LOVE 

0 comments:

Post a Comment