CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Saturday, November 27, 2010

pOst ini sebab sy xbOley tdO.

lsalam...
hyeeep. sy kan...sy kan xtdo lg untuk hari ini. sy xbOley tdo. untuk kawan saya yang tadi pakse sy tdo. maap sy tetap xboley tdo. adakah sy da kena insomnia yang teruk. xnakkkk. sebab ade dia cakap kat saya yang tdo lambat @ xtdo lansung xbagOs tuk kesihatan. memangla. hmmm sumone. tolongla bantu saya. saya nak tdo normal cam bese. tolongla. plissss.

tapi sejak saya tdo lewat nie. saya banyak masa untuk saya berfikir mengenai sesuatu yang telah berlaku mahupun dah berlaku. (muhabah diri). betolla atas sesuatu tu Allah s.w.t. dah sediakan sesuatu hikmah yang lebih baik utk kita. sebab tu dia berlaku puwn bersebabkan kengkawan.

dan saya juga belajar untuk memaafkan semua org yang saya sakit hati @ ape-apelah. sebab saya ade terbaca dekat satu blog yang menyatakan Rasulullah s.w juga memaafkan sume org sebelum tdo supaya hari esok dapat dimulakan dengan baik. InsyAllah mulai hari ini saya puwn akan memaafkan owrg sebelum saya tdo. semoga saya juga dapat mulakan hari esok dan seterusnya dengan lebik baik.

masalah tdo saya. owrg kate kta xboley tdo sebab ade masalahkan. tapi saya rasa saya xde masalah ngan sape-sape puwn. hmmmm kenape ngan saya nih. ker saya ade terbuat awak sume sakit hati. kalau ade sila bagitahu ye.supaya saya boleh mintak maaf. sy ikhlas nie. nampak muke saya yang sedang sengih nie^______^.

mesti awop-awop semua heran kan kenape la saya mintak maaf pagi2 nie. dun worry saya oke. kan mintak maap tu satu perbuatan yang mulia so saya rasa saya juga ingin melakukan perbuatan yang mulia. heee. korang nak tau x...maap jugak boleh clean hati kita supaya jadi bersih.tenang. tenteram. perkara yang owrg susah nak buat sekarang nie adalah mintak maap. hmmm hanya satu perkataan tapi susah nak diluah sebab ape. 1.ego. 2.xmahu mengalah.3.sombong. hissshh jgn begitu ye. saya juga patot jauhi 3 perkara nie.

oke. saya disini AYU........@ YU YUE ingin minta maap dekat sume kalo ade salah dan silap. heee...maapkan saye ye. opppss saya juga dah memaapkan sume. jum lupekan sume. biar dy jd kenangan. kenangan dalam lipatan album kehidupan kite.

panjang pulak celoteh saya. oke. jum solat subuh. opppsss...lupe template baru chantek x?

mintak maap ye. :)

0 comments:

Post a Comment