CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Monday, December 27, 2010

kosong hidupku tanpamu.

Salam. Dear belog. 

Firstly ingin dicoret dekat disini internetku kena cut. Hish ape lagi kes saya xbayarla. Nak internet. Tanpa ternet maka al-kisahnya sepilah saya kosonglah idup saya. Heee. Pentingnya ternet tu. Tak ber-fb lah saya, tak ber-belog lah saya dan berboringlah juga saya sedikit.

Kosong hidupku tanpamu. Saya post entry bertajuk ini untuk semua benda yang bila hilang saya rasa kosong. Bila hilang saya sunyi. Bila xde saya xlengkap. Saya perlu. Tapi ape ye…jom saya kikiskan untuk anda.

1.agama, pamily, kengkawan.
-yang sentiasa saya perlukan. Tanpa ini siapalah saya. Hilang arah langkah saya. Hilang jiwa jasad saya.

2. cinta & kasih sayang.
-saya sentiasa perlu. Seperti semua org. saya juga satu jasad yang punya hati untuk disayang, dicinta dan menyintai serta menyanyangi.

3. enset saya & to4
-semakin penting wat saya. Semua yang penting ada disini. Pamily,kawan,kenangan,lagu saya. Hiii. Dan seseorang.

4.lappy saya.
-saya perlu ini. untuk study. Untuk hobi baru saya editing picture. Hiii.

5.cokelat. (vochale)
-sangat perlu ini. ini ubat marah. Ubat borink. Serta ubat lapar J
6.teddy bear saya.
-bobo,mogie,lala,kakak,abang,kiki. Semua saya perlu. Tika sakit. Tika sedih. Tika marah. Tika sayang. Tika rindu…
7.gelang saya.
-kenangan melalui seseorang. Entah walau saya xpakai tapi saya xboley nak simpan dia juga. 

8.drawing belog.
-lakaran perasaan saya disini.

9. joran saya.
-dalam memori. Huh. Xpe tunggu joran baru.

10. belog & fb & internet
-untuk meng-view kawan-kawan saya.
Oke. Ini sajalah yang mampu saya kupaskan untuk anda. (cehhh) arap anda dapat sedikit ilmu tentang saya pada kali ini. hihhh. J

0 comments:

Post a Comment