CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Thursday, December 2, 2010

.rindu dan kunang-kunang.

aku adalah kunang-kunang
dalam gelap aku terbang
dalam gelap aku terang
dan jadikanlah kau senja
kerna gelap kau ada
gelap kau indah

aku hanyalah kunang-kunang
dan kau hanyalah senja
dalam gelap lita berbagi
dalam gelap kita abadi

salam....♥

saya suka puisi yang di atas nih. dari movie L.O.V.E. sgt bermakna liriknya.
menyatakan cinta ibarat dia kunang-kunag dan cintanya adalah senja.
saya shuka. saya suka baca puisi. tapi kurang bisa mengarangnya.
yang bias-biasa jep boleyh. hiii

hari nie. saya rindu sume kawan-kawan saya. hmmm. miss u aol guys. a lot.
ingat nak pegi jumpa makwe and pakwe lame saya. hmmm. tapi cuaca duk hujan jer. esh aper nak buat. duk tercongak dalam bilik la saya. tapi baik jugak hujan lau saya pegi mesti problem. 
masalah kesihatan melanda saya pagi ini. adehhh. sabor jer la.

tapi agak tak menyesal sebab ditemani oleh seseorang. time kasih untuk dy. sgt menghargai. 
maka hari nie. hari saya hanyalah tercongak dalam bilik sambil melayan movie dan ditemani dy.
heee. hari nie saya banyak melayan movie bollywood. tengok cite dhoom 2. lagu2 nye boley tahan. 
heee.klah xmo cakap banyak tuk entry yang ini...heee

rindu :)






0 comments:

Post a Comment