CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Sunday, April 3, 2011

cukupla suda

salam...

hari nie nak cerita tentang kepenatan saya. saya penat . saya letih. dengan sikap awak yang selalu buat saya rasa besalah tiap kali awak minta itu. minta ini. tolongla jangan buat saya begitu saya sungguh penat. saya sungguh tak larat lagi. 

saya menangis begini bila ingat kamu. model: baby rayyan fitri

jangan tekan saya. jangan terus beri emosi kepada saya. sungguh saya amat penat. amat sangat. jangan buat saya begini. jika kamu hormati saya jika kamu kawan saya. kamu mendokong bukan mendorong saya jatuh. kamu meringankan bukan memberatkan. kamu membuat saya senyum bukan rasa bersalah.

pening fikirkan kamu.

jika kamu faham saya. kamu ada untuk setiap keluhan saya. bukan kamu beri saya bertambah keluhan. jika kamu faham saya tolong fahami saya...huwwwwaaaaaaa....
ohhhhh ASIGGMENT A.K.A SEMENG...kamu kawan saya...jangan buat saya rasa bersalah sebelum saya sudahkan kamu....maafkan saya :(.

tolong buat saya senyum begini. model: baby rayyan senior.

tolong buat saya girang begini. model : baby danish.
gud luck in ur life.
p/s: sedang berkira-kira nak kahwin. curang terhadap asigment. mahu jauhkan diri daripadanya. :(

0 comments:

Post a Comment