CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Monday, August 15, 2011

entry sebelom buka puasa

to my sayang ;)

maafkan saya sebab sy garang
saya xtahu kenapa tapi pasal benda kechik jep kita gadoh
saya tak tahu kenapa tapi terkadang kelakar jugak
pasal kejot tido puwn boleh gadoh...heee
sory kalau saya selalu mrah-marah...
xde niat lansung nak marah awak sayang...
cuma kalo perasaan marah tu dtg dy
xboley nak kawal lg...
terus marah kat awak tanpa pk dua x...
ntahla...tp janji lepas nie saya cuba yea kurangkan marah :)
sory jugak sy ney kayu...
xperasan ape yang awak rasa...terkadang kita xsedar ape yang kita buat tu may hurt others...
u my half side...i'm sorry mysayang...
tp seharian xmarah awak saya kosong saya sunyi...
n saya mtk maaf selalu marah2... sorrryyy!

saje letak muka masam..heee
p/s : kita akan melempiaskan 99% kemarahan pada orang yang kita paling cintai :) so i think u knoe y i marah-marah  & selalu majok dgn u kan...teheee...love u more

0 comments:

Post a Comment