CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Friday, August 26, 2011

redha

salam ;)

hi...lama xjumpa. tika mlm masih lagi muda nie...saya nak bercerita pasal redha boleh? huh x boleh? bolehla...bolehla yea...hiiii...okey redha bagi saya adalah salah satu tingkat kesabaran manusia. bagi kita jika kita redha dengan apa yang ditentukan dan tersurat untuk kita InsyaAllah...hidup berjalan lancar dan penuh kesyukuran... :)

oleh itu xhairanlah jika seseorang tu susah nak sabar kan...sebab terkadang kita xdapat terima apa yang terjaddi...berlaku...kita fikir itu xadil...tanpa kita fikir jika itu yang ditentukan maka tidak salah jika kita menerima dan mungkin ada jalan dan sesuatu yang lebih baik buat kita.

sama macam soal 'kasih sayang'...saya puwn manusia biasa juga yang terkadang terlupa dan terfikir itu tidak...mana mungkin kasih sayang dia berubah begitu sahaja...tapi bagi saya ingat satu perkara...memang benar Allah S.W.T menarik sesuatu yang plg kita sayang untuk menguji kita tapi Allah S.W.T akan menggantikan puluhan orang yang menyangi kita.... :) kan...tak semua cinta yang putus itu perlu dikesalkan tetapi ia harus dijadikan pengajaran. dan xselepas pahit datangnya manis...dan kemanisan itu InsyaAllah lebih kekal... ;)

semua yang kita buat, hadapi, lalui xsalah kalau kita redha...terima...mungkin ada yang lebih manis untuk kita. macam hari nie...saya redha dengan sesuatu andai itu yang berlaku biarlah...mungkin ade yang lebih manis...semoga kasih sayangnya pada saya bertambah-tambah dimasa hadapan....Amin..saya bersyukur dengan semua yang tersurat untuk saya. 

saya terima semuanya dengan redha...AMIN :)
P/S : DEAR LOVE HOPE U ALWAYS B MYSIDE

0 comments:

Post a Comment