CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Sunday, September 4, 2011

selamat hari raya & Syukur atas segalanya

salam :)

hi semua...heee lame xonline..yela balik kg...bb da terminated so...jd sms dirumah offlinelah saya.hoho...sorry....okey semua walau dah agak lewat tp semua masih dalam mood raya kan...sooo  SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MAAF ZAHIR & BATIN ANDILFITRI Yuyue tersalah kata...dalam dunia berbloggging atau dunia yang betol-betol...ok? 0-0 yea...

pada bulan Syawal yang mulia dan penuh keberkatan nie....saya rasa sangat bersyukur...punyai keluarga mek, abah , adik, nenek, sepupu and dy yang saya sayang banyak-banyak...heee skema lar pulak ase! bila hati kita tenang dan boleh memaafkan seseorang dengan ikhlas tanpa rasa ape-ape....satu perasaan yang amat-amat menenangkan jiwa kan...rasa macam duk dekat air terjun...pastu ditiup angin...rasa nyaman jea...cheh...kata-kata yang berhiperbola tinggi lak kan..heee...tapi betol maafkanlah dengan setenang-tenang hati...hmmm tambah-tambah hari raya kompen hati anda semua tenang...heee...

saya bersyukur dengan semua yang ada dengan saya...dan berharap agar saya dapat terus merasai nikmat syukur padaNya...rasa semua mencukupi...rasa yang tak da ungutan...rasa yang tak ada ape yang perlu dikesalkan...rasa yang indahhh...haaa nikmatkan rasa syukur tu? saya harap awak2 semua juga merasainya...KEMAAFAN DENGAN PENUH KESYUKURAN...

Hari Raya Aidilfitri...mungukir, melakar seribu memori kan dalam hidup kita...dan saya berdoa agar ia terus melakar memori bahagia buat awak-awak semua :)

SELAMAT HARI RAYA :)

0 comments:

Post a Comment