CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Tuesday, September 6, 2011

kenapa kita ada satu hati?

salam 

 selamat petang sume...hiii....sedang menulis nie saya sedikit sakit kepala...pening panas sangat kot...adeh...dek itu saya tak dapat tdo...jadi tadi saya makan sambil menonton tv....maka tertontonlah cerita AMANAH DALAM CINTA. heee...point saya pada post kali nie adalah pada kata-kata heroin dy Si JULIE ESTELLE tu kat hero dia...dia kata 

"Tuhan meciptakan kita 2 kaki untuk berjalan, 2 tangan untuk memegang, dua mata untuk melihat dan dua telinga untuk mendengar...tapi kenapa Tuhan memberi kita satu hati? "

saya sure korang puwn mesti tertanya-tanya kan...macam saya terpegun jugak kejap tadi...ak'a kan kenapa?

"sebab Tuhan telah berikan satu hati lagi pada orang lain untuk kita mencarinya"

sweet dan puitiskan ayatnya....sesungguhNya Allah Maha Besar dan Maha Mengetahui atas sesuatu...

dan saya juga ingin katakan kepada seseorang....yang saya...

"sangat bersyukur dan menghargai kerana saya dipertemukan dengan awak yang miliki hati saya...Alhamdulillah "
dan saya harap juga semua orang dipertemukan sebaik mungkin dengan pemilik hatinya...Amin....dan hargailah apa yang ada sebelum terlewat...kerna apa yang datang mungkin hanya sekali...jangan pernah lepas dan jangan mengalah...andai sesuatu itu milik kita...walau macamana ia jauh.....macamana ia pergi....dan semustahil mana puwn ia tetap kembali milik kita...dan jangan juga halangi sesuatu yang tak mampu kita halang...kerna mungkin ada yang terbaik sebalik sesuatu...

okelah cukup untuk tangahari yang sedang berkeadaan panas ini.  oke nak sambung drawing. best of luck for today to u olls.....jangan pernah mengalah oke...


love u alls

0 comments:

Post a Comment