CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Monday, September 5, 2011

untuk si dia

salam :)

hiii...malam nie "mood" jiwang + seram & ingin menakut-nakutkan bb sayang saya yang sorang itu...heee...dear bb " i would like to shared this to you...."...heee ekceli i baca dekat status fb sorang membe i...heee...hope u takot yea...heee...but my hero was not like dat kan?

"Aku terima nikahnya Ayu Fatiha binti Sulaiman dengan mas kahwinnya RM.."
Bunyi macam senang? Nah ini erti sebenarnya:

"Aku tanggung dosa-dosa si dia dari ibu bapanya, apa saja dosa yang dia buat, dari dedah aurat hingga ke tinggalnya solat, aku tanggung dan bukan lagi ibu bapanya tanggung, dan aku tanggung semua dosa bakal anak-anak aku. Kalau gagal, maka aku fasik, dayus & aku rela masuk neraka, aku rela malaikat Zabaniyah melibas aku hingga pecah badanku.

macam mana sayang? u berani? u sanggup? u muktamad? and will u marry me? hehehe

but i'm sure a gud guys always for a gud girls...be my guy sayang..prove u can do it...heee...

oleh kerana kejiwngan melanda disini....

saya beri kepercayaan,
pertaruhkan sebuah harapan,
bina beribu impian,
lukis sejuta cinta,
mementerai sebuah janji....
petik saya sebagai yang halal
agar bahtera mudah dilayar...

;) pandai gak cik yuyue nie kan...sambil sengih bangga. heee...oklah tu saja untuk si dia..agar impian dapat dicapai...Amin :)...

♥ u soo






0 comments:

Post a Comment