CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Sunday, September 4, 2011

xda mood "masih homesick nak balik raya"

salam :)

pagi-pagi lg malas nak bangun....rase xley terima kenyataan lg nak kena pegi kelas balik ngan wat esemen nye!!! wahhhhh i dun want!...ayat xley pegi betol sayer neh....tapi hati sangat mahu ingin balik...rasa macam rumah tengah panggil cakap balikla makan " tat gulung" heee...raya ney beskut tu jep saya makan beskut lain raya pertama jep...pastu dah tak mau...tat gulung jep boleh saya hadap...heee tat tat gulung....

haaaa....sedap deh? (pjm gambo.)
oleh kerana masih mood raya still nak cite pasal raya...raya hari tu demam ckit...pening ya Allah...sakit betol...barulah aku taw begitu rupanya bila orang kena migrain kot...sakitnya mencucuk-cucuk...saya pe ag nangeslar...kehhhh wat malu kat Rayyan jep...pastu telan ubat 2 biji terus tido sampai pagi dan raya yang keseterusnya tidak dapat diteruskan akibat kedemangan itu...hee...

ummm Si Rayyan puwn demam mase saya nak balik sini hari tu...dy demam plus sakit mulut...cian dak sorang tuh...oleh sebab dy sakit mulut...asyik merengek jep keje dy....kena dokong jea...tp bila berenti merengek balik...mirul (adik saya) dengan sayalah yang jadi pembonceng si Rayyan tu....cian dy kena ulser. " tu la Rayyan cik yu dah suh gosok gigi tp xmau...kan dah sakit mulut!" kahkahkah...dan Rayyan puwn jawab dlm hati " aku da gigi 2 btg jea...xberbaloi gosok gigi " hehehe...memandai jep aku neh....

okeylah cukup dah...heee nie gambor saya n mirul bawak Si Rayyan g jalan kat padang ragut. chehh
P/S : love wat u had. not else

Enhanced by Zemanta

0 comments:

Post a Comment